Jiří Mičánek spustil e-shop. Nabídne oblečení i speciální edici časopisu MotorMix

TeamMicanek.cz. To je adresa nového e-shopu, který nabízí originální kolekci oblečení s logem automobilového závodníka Jiřího Mičánka. V nabídce jsou trička, mikiny, kšiltovky a zimní čepice. A také speciální limitované vydání časopisu MotorMix Speciál mapující úspěšnou sezónu týmu Mičánek Motorsport powered by Buggyra.

Nápad na oděvní kolekci se zrodil z reakcí fanoušků, kteří si oblíbili oblečení, které sám používá Jiří Mičánek – tedy s typickým logem JM, doplněné v detailech o startovní číslo 22. „S přibývajicími dotazy jsme začali přemýšlet, jak oblečení fanouškům opravdu zpřístupnit. Vytvořili jsme tedy první sadu, kde si mohou objednat mikiny a trika v pánském i dámském provedení a v různých barevných variantách,“ vysvětluje Jiří Mičánek.

Kombinace vycházejí z variant, které si oblíbil sám Jiří Mičánek. Černou mikinu tak doplňují oblíbená fluorescenční loga v několika variantách, na bílém podkladu pak září barva fluo rosso – taková, kterou nese i první helma pro rok 2024 inspirovaná historií F1 a oblíbenou barvou Nikiho Laudy.

Celá kolekce vznikla na zakázku v Brně, kromě samotného loga příslušnost k brněnské závodnické legendě prozrazuje i label na lemu oblečení a originální print kolekce uvnitř. Oblečení doplňuje dvojice kšiltovek s vyšitým logem a gumovým badgem na straně, do zimy pak mohou fanoušci vyrazit s originálním kulichem. „Chtěli jsme na začátek zpřístupnit ty věci, které sám nosím. Určitě ale budeme přemýšlet o dalších produktech, které bychom na e-shop přidali. Začneme týmovou kolekcí, jejíž prodej spustíme už v lednu,“ prozradil Jiří Mičánek.

V týmové sekci si tak mohou fanoušci prozatím objednat alespoň speciální vydání časopisu MotorMix, který na osmačtyřiceti stranách shrnuje úspěšnou sezonu týmu, ve které Mičánek Motorsport powered by Buggyra ovládl prestižní evropský seriál Lamborghini Super Trofeo Europe a také středoevropské okruhové mistrovství. „Už podruhé jsme touto formou nabídli fanouškům netradiční pohled do zákulisí týmu. Nejde o žádný souhrn tiskových zpráv, ale autorské texty doplněné z velké části dosud nepublikovanými fotografiemi,“ přibližuje Jiří Mičánek.

Časopis má netradiční rozměr 235 x 350 milimetrů a je vytištěný na luxusním papíře. Fanoušci si jej mohou přihodit buď k objednávce oblečení, nebo si jej objednat i samostatně. E-shop je dostupný na webové adrese teammicanek.cz, objednávky se dají uhradit kartou i pomocí služeb Google Pay a Apple Pay. Zboží pak lze doručit až na adresu nebo do některého z tří tisíc výdejních míst společnosti Zásilkovna.

 

Autor

Redakce

Externí materiály upravené redakcí MotorMixu.